Czym jest POLOżyczka?
POLOżyczka to jeden z brandów SOLVEN Finance sp.z.o.o. Firmy składającej się wyłącznie z polskiego kapitału. Solven świadczy usługi dla osób, które ukończyły 18 lat i mają pełną zdolność do czynności prawnych, otrzymują wynagrodzenie na konto i mają dostęp do systemu bankowości elektronicznej oraz posiadają aktualny adres e-mail. Pożyczkobiorca nie może również być wpisany do żadnego rejestru dłużników ani nie może się wobec niego toczyć postępowanie komornicze. Limit wysokości pożyczki ustalany jest indywidualnie na podstawie wniosku złożonego przez klienta. POLOżyczka posiada Certyfikat Wiarygodności Biznesowej, tytuł Rzetelnej Firmy oraz należy do Związku Firm Pożyczkowych. Firma działa w Systemie Bezpieczny PESEL, dzięki czemu wrażliwe dane użytkowników są skutecznie chronione.
Jakie usługi świadczy firma i jak z nich skorzystać?
POLOżyczka udziela krótkoterminowych pożyczek gotówkowych w kwotach od 500 do 8000 złotych, a termin ich spłaty może wynosić 30 dni. Firma wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i w przypadku problemów ze spłata, proponuje im przedłużenie terminu o 7 dni. Profesjonalne biuro obsługi zawsze doradzi klientowi w ciężkiej sytuacji oraz udzieli niezbędnych informacji dotyczących kwot pozostałych do zapłaty, odsetek itp. Ideą firmy jest ciągły rozwój i innowacja, co widać chociażby po profesjonalnej stronie internetowej i nowoczesnemu podejściu do usług online.
Jak wygląda procedura?
By wziąć POLOżyczkę, nie potrzeba żadnych dokumentów, a wszystkie procedury odbywają się za pośrednictwem internetu – wystarczy więc komputer, tablet czy telefon z połączeniem z siecią. Pierwszym krokiem jest rejestracja na stronie firmy i utworzenie konta klienta – cały proces nie trwa długo i jest niezbędny, by zacząć korzystać z usług POLOżyczki. Podczas rejestracji zostaniesz poproszony o podanie numeru telefonu, numeru konta bankowego i informacji o zatrudnieniu. Po weryfikacji i ukończeniu procedury rejestracji, za pomocą suwaka będziesz mógł wybrać kwotę i okres trwania pożyczki. Decyzja o jej przyznaniu zostaje przesłana SMS-em lub e-mailem. Warto zauważyć, że w przypadku POLOżyczki nie występują ukryte opłaty administracyjne z tytułu dodatkowych usług, rozpatrzenia wniosku czy inne koszty.
Wygoda i łatwość komunikacji
POLOżyczka dba o przejrzystą komunikację ze swoimi klientami, tworzy czytelne i zrozumiałe umowy bez ukrytych opłat i zapisów, poza tym wszystkie informacje dotyczące firmy znajdują się na jej stronie internetowej. Nowoczesność POLOżyczki przejawia się chociażby prostym zarządzaniem supernowoczesnym panelem klienta i łatwością kontroli nad swoimi pożyczkami – łatwo sprawdzimy stan konta, a w przypadku jakichkolwiek pytań, możemy za pośrednictwem panelu zadać pytania konsultantom lub poprosić ich o radę. Tutaj także dowiesz się o ofertach specjalnych przygotowanych przez POLOżyczkę specjalnie dla ciebie i złożysz wniosek o kolejną pożyczkę. Wartym wspomnienia jest także fakt, że na stronie firmy znajduje się czat, przy pomocy którego możesz uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania związane z działalnością POLOżyczki. Firma chętnie udziela informacji o swojej działalności i kieruje się otwartością w kontakcie z klientem.